اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است
نوشته شده توسط : احسانی
منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم:
اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم گفت: اعتقاد و اعتماد به کار و تولید ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است.

خبرگزاری فارس: اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است

 

بهروز نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" اظهار داشت: به طور قطع توجه عمیق و دقیق به این شعار محوری می تواند زمینه‌ساز ایجاد تحولات شگرفی در زمینه اقتصادی باشد.

وی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پیش رو را عامل تحقق این مهم دانست و ادامه داد: درک اهمیت این موضوع یکی از مواردی است که می‌تواند ما را در دستیابی به ابعاد نهفته این پیام حکیمانه یاری رساند.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم تأکید کرد: در پیام هوشمندانه مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه باید از جنبه حاکمیتی به آن نگریسته شود بحث‌های کارشناسی دقیق و ظریفی مشاهده می‌شود که نشان از اشراف ایشان به مسائل کشور دارد.

وی اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی و تولیدات آن را بسترساز تحقق اهداف این شعار دانست و ادامه داد: خودباوری ایرانیان در زمینه‌های مختلف موجبات پیشرفت کارها را فراهم آورده که در زمینه مسائل اقتصادی نیز باید این امر را مد نظر جدی قرار داد.

نعمتی تأکید کرد: از سوی دیگر تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله کشور نیز در گرو توجه به این اصل اساسی است که این امر نیز باید مورد توجه کافی و وافی قرار گیرد.

این مسئول در پایان سخنانش با بیان اینکه مردم، دولت و مجلس باید در این امر مهم و تحقق اهداف پیش روی آن تلاشی همه‌جانبه داشته باشند، اذعان داشت: بسترسازی برای تقویت کار و  حمایت از تولید داخلی، فرهنگسازی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اقتصادی سه رویکرد مهم در اجرایی شدن این پیام مهم و ضروری است.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: